Sider

onsdag 24. november 2010

Tiden flyr

Oi, oi,oi tiden flyr avgårde. Snart er det 1. søndag i advent og desember nærmer seg med stormskritt.
Målet hvert år er å bli ferdig med julegavene til da. I fjor greide jeg det ikke. I år greier jeg det .......nesten!
Er snart i mål med gavene... men jeg blir nok ikke ferdig før desember kommer... Jaja.. sånn er nå det!

Adventstakene ropte på meg fra kjelleren i går.. så de måtte få komme opp til sin faste plass i kjøkkenvinduene. Denne jule dalahesten fikk også komme ut av juleeksen. Det kribler etter å få pynte og til helgen starter jeg.

Nå skal jeg pakke inn kalendergaver. Det er jo bare en uke til de skal henges opp!

Klem fra
Isabelle

3 kommentarer:

Hjertebank sa...

Er heller ikke ferdig med gavene, men nesten! Og har heldigvis ikke kalender som skal fikses, junior er for liten til det enda ;)

Janne sa...

Du sier noe der...tiden flyr!!!
Får ikke gjort alt som skulle vært gjort i år jeg heller, ting må liksom gå i sakte tempo... Men det blir da jul likevel:) Stemning inne her hos deg iallefall!

Klem, Janne

Anonym sa...

Bloggen din er nyydelig ,glær mæ til å se ditt nydelige julepynta hus...Tiblemor